Van het havengebied naar de spotlight…
Decennia lang was het oude havengebied in Horsens de dagelijkse werkplek voor hardwerkende mannen en vrouwen. Toewijding en hard werken waren typerend voor deze plek.
Depeche is gevestigd in een oud, gerenoveerd pand in dit oude havengebied, met toewijding en hard werken nog steeds hoog in het vaandel.
Sinds CEO Janni Hørdum in 2008 in het bedrijf kwam, wordt er meer focus gelegd op waar Depeche het beste in is: edgy designs creëren van hoge kwaliteit, met onmiskenbare details.
Van waarden naar visie…
Van het werken met een groot assortiment van producten en materialen, is er een switch gemaakt naar een nieuw concept: de focus leggen op riemen en tassen in authentiek leer. Janni’s visie om een fashion brand te creëren van kwalitatief rijke producten met een toegankelijke prijs is nu de bedrijfsvisie geworden. Dankzij haar creatieve visie had ze de moed om loyaal te blijven aan haar vrouwelijke intuïtie, met een sterk zakelijk gevoel en oog voor essentiële details.
Met de award “Young Business Leader 2014” op zak, focussen Janni en haar team zich op het vormen van een merk met ware passie voor uniek vakmanschap, hoge kwaliteit en subtiele details: DEPECHE. een eerlijke toewijding aan de creatie van authentieke, leren accessoires.
DEPECHE. origineel, authentiek en oprecht.