Klantenservice
1 Algemeen
1.1 Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Onze Algemene Voorwaarden zijn te lezen op deze pagina
1.2 Waar kan ik de Privacybeleid vinden?
Het Privacybeleid is terug te lezen op deze pagina
1.3 Ondersteunen jullie beoordelingen?
Uiteraard doen wij er allles aan om onze service en dienstverlening te perfectioneren. Wij zouden dan ook graag een beoordeling van uw aankoop zien, zodat wij ons kunnen verbeteren.

Wij werken samen met beoordelingssite feedbackcompany Een aantal dagen na dat u uw gavetas heeft ontvangen zult u een e-mail ontvangen met een uitnodiging om ons te beoordelen.
1.4 Ik heb geen e-mails ontvangen van mijn bestelling of vraag die ik per e-mail heb gesteld
Na elke bestelling ontvangt u automatich een aantal e-mails van ons. Merkt u dat deze e-mails niet in uw inbox verschijnen neem dan eerst een kijkje in de spambox, voordat u contact met ons opneemt. Providers en persoonlijke instellingen kunnen er voor zorgen dat onze mail adressen in uw spambox terecht komen. Is dit het geval, dan kunt u heel eenvoudig in uw mailprogramma aangaven dat onze e-mailaders geen spam is.

Het zelfde geld wanneer u een vraag heeft gesteld en merkt dat u niet binnen 24 uur een inhoudelijke antwoord heeft ontvangen adviseren wij u eerst te kijken in uw spambox voordat u contact met ons opneemt. 

2 Bestellen
2.1 Winkelwagen procedure
Stap 1: Producten selecteren
In onze webwinkel kunt u tassen, portemonnees en of paraplu's bestellen door middel van de 'plaats in winklemandje' knop. Wanneer u een gavetas of portemonee heeft gekozen wordt u direct doorgestuurd naar uw winkelmandje. Hier heeft u de keus om het aantal aan te passen, het product uit het winkelmandje te verwijderen, verder te winkelen of verder te gaan met het bestelproces.


Stap 2: Inloggen of registreren
Indien u al eerder geregistreerd heeft kunt u nu inloggen. Wanneer u nog niet eerder heeft geregistreerd kunt u direct uw gegevens invullen of via uw Facebook account dit automatische laten doen en op 'Registreer nu' klikken om verder te gaan met uw bestelproces.

Indien u niet via FaceBook inlogt krijgt u de mogelijkheid om uw gegevens zelf in te vullen.

Indien uw afleveradres hetzelfde is als uw factuuradres kunt u verder gaan met de bestelling. Wanneer u een ander afleveradres wilt invoeren kunt u op 'Een ander afleveradres invoeren' klikken. Daar kunt u de benodigde gegevens invullen en verder gaan met de bestelling.

Stap 3: Verzendmethode

Kies hier uw verzend methode. Standaard staat het vinkje bij 'Uw bestelling ophalen in Marknesse'.  Wanneer u niet in de buurt woont raden wij u aan om een andere verzendmethode te kiezen.


Stap 4: Betaalmethodes
Hier kunt u kiezen met welke methode u wenst te betalen. of kies voor achteraf te betalen via AfterPay. U krijgt onderstaande afbeelding te zien en nadat u op 'Doorgaan' klikt, zal u doorgestuurt worden naar de betaalsite van Buckaroo of AfterPay. Beide bedrijven verzorgen er voor dat u veilig online kunt betalen. zie voor meer info hier.




Stap 5: Bestelling controleren
Nu bent u bijna aan het einde van het bestelproces. U kunt nu uw bestelling en factuur- en leveringsadres controleren. Hier krijgt u de keuze om terug te gaan of te betalen. Wanneer u nu op 'doorgaan' klikt heeft u de bestelling geplaatst en kunt u afrekenen.

Stap 6: Betalen
U heeft hierbij de keuze uit: achteraf betalen via AfterPay, iDEAL, Paypal, bankoverschrijving, creditcard of betalen per pin of contant bij afhalen van uw order bij ons in de winkel. Het betaal proces via iDeal. PayPal, creditcard of bank overschijving zal door Buckaroo afgehandeld worden. 100% veilig voor u en gemakkelijk voor ons.
2.2 Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat moet ik doen?
Het gebeurt weleens dat u een fout maakt bij uw bestelling. Gebeurt dit, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen dan altijd uw bestelling aanpassen of annuleren.
2.3 Kan er ook op een andere manier besteld worden?
Bestellen via de webshop geniet onze voorkeur. echter als u dringend een mooie gavetas nodig heeft neem dan contact op via 085-78 46 963. of via de blauwe contactknop rechts in het midden in onze webshop. heeft onze voorkeur.
2.4 Is er een korting mogelijk bij meerdere aantallen van het zelfde artikel?
Onze tassen en aanverwante producten worden tegen zeer aantrekkelijke prijzen aangeboden,  echter wanneer u grotere aantalen van het zelfde product wenst af te nemen raden wij u aan om contact met ons op te nemen via tel nr 085-78 46 963.
2.5 Can I order from abroad? Kann ich aus dem Ausland bestellen?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om bestellingen die geplaatst worden vanuit het buitenland, te verzenden. Gavetas.nl levert uitsluitend aan adressen binnen Nederland en Blegië.

Gavetas.nl levert uitsluitend binnen Nederland en België. Wanneer u besteld vanuit het buitenland zullen wij helaas uw bestelling moeten annuleren. 

Gavetas.nl delivers only within the Netherlands and Belgium. When you order from abroad, we will unfortunately have to cancel your order.

Gavetas.nl liefert nur innerhalb der Niederlande und Belgien. Wenn Sie aus dem Ausland bestellen, müssen wir leider Ihre Bestellung zu stornieren.

Gavetas.nl offre seulement aux Pays-Bas et en Belgique. Lorsque vous commandez de l'étranger, nous ne serons malheureusement obligés d'annuler votre commande.
2.6 Krijg ik een orderbevestiging als ik mijn bestelling definitief geplaatst heb?
Ja, heeft u alle stappen van het proces doorlopen dan ontvangt u hiervan binnen enkele minuten per e-mail een bevestiging met de bijbehorende gegevens. Heeft u toch nog vragen neem dan via de blauwe contactknop recht in het midden in onze webshop contact met ons op of stuur uw vraag per mail aan vraag@gavetas.nl
3 Betaling
3.1 welke mogelijkheden van betaling hanteert u?
Gavetas.nl hanteerd verschillende betaal mogelijkheden.
  • U kunt via ideal betalen, veilig en vertrouwd.  (heeft onze voorkeur) via Buckaroo
  • U kunt vooraf betalen via een bank overschijving. (deze betaal methode duurt langer voordat wij de betaling hebben ontvangen en verwerkt) via Buckroo of rechtstreeks van uw bank naar onze bank
  • U kunt veilig en vertrouwd betalen via PayPal ( evt creditkaart wanneer u uw PayPal gekoppeld heeft aan uw creditkaart) via Buckaroo.
  • Vanuit België kunt u betalen via bancontact/Mister Cash, PayPal of bank overschrijving via Buckaroo. 
  • U kunt per pin of contant betalen bij afhalen van uw order in onze winkel.
  • U kunt achteraf met een digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay

    AfterPay voert voor Gavetas.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Gavetas.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 200,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 400,00.

    Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

    U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

    Wanneer u gebruik maakt van AfterPay berekend Gavetas.nl geen servicekosten. 

Zie voor ons rekening nr. bij de ABN AMRO de link Betaalmethoden aan de rechterkant op deze pagina.
3.2 Hoe lang duurt het voor mijn betaling is verwerkt?
De betaling en verwerking van iDeal, PayPal. achteraf betaling of bank overschijving gebeurt bij Gavetas.nl via Buckaroo en of AfterPay zullen direct verwerkt worden. Bij deze betalingsmogelijkheden wordt het bedrag direct verwerkt. Dit zorgt ervoor dat uw product sneller verstuurt kan worden en er sneller genoten kan worden van uw nieuwe gavetas. Tenzij u kiest om te betalen per pin of contant bij afhalen van uw order bij ons in de winkel. uiteraard ontvangt u dan gelijk na betaling uw gavetas mee.
3.3 Heeft de betaalwijze die ik heb gekozen invloed op de levertijd?
De betalingswijzen ideal en PayPal verwerken uw betaling direct, waardoor uw Gavetas in principe direct verstuurt kan worden. Tenzij u gekozen heeft om uw tas af te halen bij ons in de winkel dan kunt u betalen per pin of contant. 

Indien u gekozen heeft om uw bestelling achteraf te betalen via AfterPay zult u binnen enkele dagen per mail een betaaloverzicht van AfterPay ontvangen van waaruit u uw bestelling via DigiAccept/iDEAL kunt betalen. Wij verzenden dan uw bestelling dezelfde dag

Bij de betaalwijze 'bank overschrijving' kan de levertijd enkele dagen langer duren. Wij advieseren u dan ook ideal te gebruiken zodat u sneller van uw gavetas kunt genieten.

Wanneer u op werkdagen voor 17:00 uur besteld en per ideal betaald ontvangt u deze gavetas de volgende werkdag in huis.
3.4 Is het mogelijk om nu te bestellen en pas later te betalen?
Ja, dat is mogelijk voor bestellingen vanuit Nederland en België. U ontvangt 6 a 7 dagen na het plaatsen van uw bestelling via AfterPay een  digitale acceptgiro welke u aan AfterPay dient te voldoen. Betaal dus niet aan ons maar aan AfterPay.

AfterPay voert voor Gavetas.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Gavetas.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 200,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 400,00.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Klantenservice AfterPay consumenten
E-mail:     klantenservice@afterpay.nl
Telefoon:  0900-40 50 60 2

Wanneer u gebruik wenst te maken van AfterPay zal Gavetas.nl geen servicekosten in rekening brengen!

3.5 Achteraf betalen is niet geaccepteerd door AfterPay, hoe nu verder?
Wanneer u niet door de acceptatie proces van AfterPay komt en een afwijzing ontvangt komt u automatisch terug op onze website en zal u de mogelijkheid geboden worden om uw bestelling af te ronden door op een andere wijze te betalen.  Zie voor meer info onze betaalmethodes
4 Verzending & levering
4.1 Wat zijn de verzendkosten?
Gavetas.nl verzend uw bestelling geheel gratis binnen Nederland en belgië! Verzenden is natuurlijk niet gratis maar wij brengen u hier voor geen kosten in rekening.

Gavetas.nl verzend via PostNl. U kunt tijdens het bestel proces aangeven of u uw gavetas thuis aan de deur aangeboden wil hebben (pakketdienst) of naar een Postnl pakje gemak bij een winkel in uw buurt af wenst te halen.  (pakje gemak is nog niet mogelijk voor bestellingen vanuit België.)
Zie ook onze verzend en retour beleid.

4.2 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en geleverd?

Nadat wij het totaalbedrag van uw bestelling hebben ontvangen zal Gavetas.nl er alles aan doen om uw bestelling op de zelfde dag te verzenden echter houd u er rekening mee dat wanneer u op vrijdag na 17:00 uur en in het weekend bij ons een order plaatst dit pas op maandag verzonden kan worden.

in de regel hanteren wij Wanneer u op werkdagen voor 17:00 uur besteld ontvangt u uw gavetas de volgende dag in huis.
Voor meer info over verzenden klik hier.
Wij zijn wel afhankelijk van de bezorgwijze van PostNL. Wanneer onverhoopt PostNL te laat bezorgd kunnen wij daar niet veel aan veranderen. 

Zie onderstaand schema voor meer informatie:

Je besteld op:

Besteld voor:

Door wie bezorgd

Op welke dag bezorgd:

Maandag

17.00 uur

Post.nl

Dinsdag

Dinsdag

17.00 uur

Post.nl

Woensdag

Woensdag

17.00 uur

Post.nl

Donderdag

Donderdag

17.00 uur

Post.nl

Vrijdag

Vrijdag

17.00 uur

Post.nl

Zaterdag

Zaterdag

De hele dag

Post.nl

Dinsdag 

Zondag

De hele dag

Post.nl

Dinsdag

---------------------------------------------------------------

Postnl bezorging in België:

Bij leveringen vanuit Nederland naar België (in Vlaanderen en Brussel) wordt er één bezorgpoging op je huisadres gedaan. Dit gebeurt van maandag tot en met vrijdag, ook op zaterdag en in de avond. Als u niet thuis bent bieden wij het pakket aan bij de buren. Als de buren ook niet thuis zijn brengen we het pakket de volgende bezorgdag naar een parcelshop in de buurt. Bij ontvangst wordt altijd gevraagd om een handtekening en een geldig identiteitsbewijs.

Tijdens het afronden van je bestelling in de webshop, of door na de eerste bezorgpoging hiervoor te kiezen met de Kaart In De Bus, kun je zelf een afleverpunt voor je bestelling aangeven. Op basis van je postcode kies je uit één van de dichtstbijzijnde DHL Parcelshops of DHL Parcelstations. 

Bezorging op een afleverpunt:


Pakje gemak van PostNL Nederland

Een pakje gemak van Postnl zijn afleverpunten voor pakketten gevestigd in een winkel. Hier kunt u doordeweeks, ’s avonds en in het weekend pakketten ophalen of retour sturen. Zodra het pakket voor u klaar ligt ontvangt u een melding per e-mail of sms. Wanneer u het pakket na twee dagen niet heeft opgehaald ontvangt u een herinnering. Na vijf dagen ontvangt u nog een herinnering. Als u het pakket na zeven dagen niet heeft opgehaald wordt dit naar ons teruggestuurd. Voor het ophalen is een legitimatiebewijs (identiteitskaart, paspoort, of rijbewijs) verplicht. 

 

4.3 Kan ik het pakketje volgen wanneer u het verzonden heeft?
Gavetas.nl werkt samen Postnl, U ontvangt via e-mail een track and trace code zodat u via de site van Postnl het paketje kan volgen. In dat e-mailtje staat alle info wat u nodig heeft om uw pakketje te volgen.
4.4 Kan ik zelf aangeven wanneer mijn bestelling moet worden bezorgd?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Gavetas.nl heeft geen invloed op de bezorgwijze en –tijden van Postnl en of Pakjegemak Kijk voor meer informatie over de bezorgtijden van Postnl voor pakjegemak. U kunt wel aangeven op welke datum u uw bestelling bezorgt wil hebben. maar niet de tijd op deze datum.

U kunt via Pakje gemak wel aangeven waar uw pakketje wordt bezorgt. Dit is een extra service van Postnl, tijdens het afreken proces krijgt u de gelegenheid aan te geven waar en bij welke winkel bij u in de buurt u uw pakketje wenst af te halen. U ontvangt via Postnl een bevestigings SMS-je of email waar, wanneer en met welke voorwaarden uw pakketje af te halen is.
5 Vragen over het materiaal, kleur weergeve, maten van de tassen / riemen
5.1 Wat bedoeld u met de afkorting 'PU', 'super mooi PU', PVC en Cordura?
Wij begrijpen dat deze term u niets zegt, toch is het een veel gebruikte afkorting in de tassenindustrie. PU is een afkorting van Polyurethaan (PU). zie de definitie op wikipedia. Ook wel kunstleer genoemd.  Als wij de term "super mooi PU" gebruiken bedoelen we dat de tas van een uitstekende kunstleer (PU) gemaakt is. Sterk, soepel en slijtvast.

PVC is eveneens een afkorting van matriaal (Kunststof) wat na de tweede wereld oorlog veelvuldig is toegepast zowel in bouwkundig opzicht als in huishoudelijke producten. Ook in de tassen industrie is PVC een materiaal wat regelmatig gebruikt wordt. PVC staat voor Polyvinylchloride zie de wikipedia pagina. PVC is zeer soepel, sterk en makkelijk te onderhouden.

Cordura is een merknaam voor diverse soorten textiel vroeger geproduceerd door DuPont en nu door INVISTA. De stoffen worden uit een nylon 6,6-vezels gemaakt en het algemene kenmerk is dat de stof tegen zware belastingen bestand is.

De stof wordt gebruikt voor koffers, rugzakken, schoenen en militaire kleding. Het materiaal is bestand tegen abrasieve invloeden (slijtage door schuren), scheuren en bestendig tegen ruwe behandeling.

Het wordt onder andere gebruikt voor de productie van all-weather motorkleding, meestal Cordura 500 D.

5.2 De opgegeven maten van de tas

De maten die wij opgeven van de tassen of koffers zijn de buiten maten tenzij anders vermeld in de omschrijving van de tas. Let dus altijd op dat evt ritsen, naden, gespen of andere zaken op, of aan de tas de binnenmaten kunnen beïnvloeden. Wanneer u, voor aankoop, zeker wil weten wat de binnenmaten zijn kunt u altijd contact met ons opnemen, dan kunnen wij u daarvan op de hoogte brengen. 

5.3 Afbeeldingen en kleur
Afbeeldingen worden zo nauwkeurig mogelijk weergegeven.
U dient er echter rekening mee te houden dat het kan voorkomen dat een tas of portemonnee een kleurverschil heeft met het product op de foto, door iedere webbrowser en beeldscherm wordt dit helaas anders weergegeven. Leer is een natuurproduct en heeft een eigen kleurschakering.

5.4 Welke maat riem moet ik hebben en bestellen?

Bij elke riem staat duidelijk vermeld wat de relatie is tot de bekende kledingmaten:

Maat: 85 Deze is geschikt voor een omtrek van 80 tot 90 cm
Maat: 95 Deze is geschikt voor een omtrek van 90 tot 100 cm
Maat: 105 Deze is geschikt voor een omtrek van 100 tot 110 cm
Maat: 115 Deze is geschikt voor een omtrek van 110 tot 120 cm
Maat: 125 Deze is geschikt voor een omtrek van 120 tot 130 cm
Maat: 135 Deze is geschikt voor een omtrek van 130 tot 140 cm


Om de juist maat goed te kunnen bepalen, kunt u het beste de omtrek van uw taille of heup meten (bijv. uw heup of middel). We adviseren u om te meten over de broek of rok waar u de riem bij wil gaan dragen. Daarna kiest u de riem die in cm het meest in de buurt komt. Wanneer u bijvoorbeeld 96 centimeter meet, kies dan voor een 95 cm riem. Meet u 102 cm, kies dan voor een riem van 105 cm. Of meet u 117 cm, kies dan voor maat 115 cm enz

Hoe meet u nou de juiste omtrek van je taille? Uw taille meet u voor de riem over uw broek of rok heen, net zoals u deze draagt. De lengte van de riem meet u vanaf de rand van de gesp waar het leer van de riem begint tot het middelste gaatje van de riem of ceintuur. U mag de opgemeten lengte zoals gezegd afronden, zodoende heeft u altijd voldoende speling. Heeft u uw riem ontvangen en is de maat toch niet precies zoals u vooraf dacht? Dan kunt je ervoor kiezen de riem naar ons terug te sturen, dat is geen enkel probleem. U kunt dan de juiste riem nogmaals bestellen en zodra wij uw riem terug hebben zullen wij deze gelijk als retour ontvangen afhandelen en u terug betalen. U kunt de riem overigens ook vrij simpel zelf in de juiste maat maken. Heeft u daar hulp bij nodig neem dan even contact met ons op. Let op! wanneer u de riem op de juiste maat heeft gebracht door de riem in te korten of er een gaatje bij in gemaakt heeft, kunt u deze niet meer retour sturen. Maar dat zult u begrijpen.

6 Retourneren
6.1 Informatie betreffende herroepingsrecht en retour recht bij Gavetas.nl

Herroepingsrecht,

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, verzoeken wij u ons retour formulier, wat bijgesloten is bij uw aankoop, volledig in te vullen en bij te sluiten bij uw retourzending, ons aders: Gavetas.nl, Marknesseweg 28, te Marknesse. Tel:085-7846963 op deze wijze stelt u ons op de hoogte van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hier het formulier voor herroeping elektronisch downloaden en printen via onze website. Zie ook de instructies op het retour-formulier.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. 


Gevolgen van de herroeping 

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.”.NL L 304/84 Publicatieblad van de Europese Unie 22.11.2011.

A. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. 

B. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Retourneren vanuit Nederland is gratis via PostNL als u gebruik maakt van ons antwoordnummer. Uiteraard kunt u de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor u

C. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

6.2 Welke artikelen kan ik retourneren en welke artikelen niet?
Alle artikelen kunnen uiterlijk binnen 14 (veertien) dagen na ontvangst aan ons geretourneerd worden mits het artikel, indien mogelijk, onbeschadigd, in orginele verpakking en ongebruikt teruggestuurd wordt. Volg de stappen die aangegeven worden op onze website onder  verzenden en retourneren  Vul bij het retourneren altijd het retour formulier in. Mag ook het europees model heroepings formulier zijn.

* Het retour formulier kunt u   hier   downloaden.



Enkele tips voordat u het product retour stuurt.

  • De producten mogen bekeken en beoordeeld worden.
  • Wanneer wij zien dat het product meer dan alleen bekeken en beoordeeld is, oftewel intensief gebruikt is, zullen wij contact met u opnemen om tot een oplossing te komen. Wij hanteren het volgende als voorbeeld 
  •  * Haal bijvoobeeld een tas uit de verpakking en bekijk de tas van alle kanten, maar draag en of gebruik de tas niet. Wij betalen u 100% terug
  •  * Bij incomplete, zonder labels, beschadigd, ingekort of op maat gemaakte riemen, vies of gebruikt ontvangt u van ons een deel vergoeding van maximaal 75% van de tas terug gestort op de wijze zoals u ons heeft betaald.
  • Bewaar de producten niet in een rokerige ruimte en/of in een keuken. Wij kunnen kosten in rekening brengen bij producten met een sterke rook-, parfum- of etensgeur. De producten kunnen wij dan niet meer verkopen.
  • Alle geretourneerde producten dienen in een normale en goede staat naar ons verstuurd te worden, indien mogelijk in de originele verpakking inkl. alle labels.
6.3 Waar kan ik mijn retourpakket afgeven?
Woont u in Nederland, Stuur het pakket retour naar onderstaande Antwoord nr

Gavetas.nl
Antwoord nr. 83160
8316 ZZ  Marknesse
 
Een retourpakket kan worden afgegeven bij het dichtsbijzijnde PostNL kantoor of agentschap bij u in de buurt.

-----------------------------------------------------------------------------------
Woont u in België, Stuur dan het pakket retour naar onderstaande adres:

Gavetas.nl
Marknesserweg 28
8316 PB  Marknesse
Nederland

Kosten en risico van retour zenden zijn voor u.

Breng het pakket naar het post kantoor bij u in de buurt.
6.4 Moet ik verzendkosten betalen als ik mijn bestelling retour stuur of wil ruilen?
Nee,  retour sturen is voor u gratis als u in Nederland woont.
Zie voor het Antwoord nr. uw adres drager op het pakket of retour formulier

Ja, de kosten voor het retour zenden komen voor uw eigen rekening en risico als u in Begië woont, Ongefrankeerde, onvoldoende gefrankeerde, onder rembours zendingen of beschadigde pakketen hiervan zullen wij de kosten in mindering brengen op de terug betaling. Wanneer u een tas wil ruilen, stuur dan de tas retour op de wijze beschrijven bij verzenden en retourneren  Vul bij het retourneren altijd het retour formulier in.

* Het retour formulier kunt u  hier  downloaden.

Enkele tips voordat u het product retour stuurt.
  • De producten mogen bekeken en beoordeeld worden.
  • Wanneer wij zien dat het product meer dan alleen bekeken en beoordeeld is, oftewel intensief gebruikt is, zullen wij contact met u opnemen om tot een oplossing te komen. Wij hanteren het volgende als voorbeeld.
  •  * Haal bijvoobeeld een tas uit de verpakking en bekijk de tas van alle kanten, maar draag en of gebruik de tas niet. Wij betalen u 100% terug
      * Bij incomplete, zonder labels, beschadigd, vies of gebruikt ontvangt u van ons een deel vergoeding van maximaal 75% van de tas terug gestort op de wijze zoals u ons heeft betaald.
  • Bewaar de producten niet in een rokerige ruimte en/of in een keuken. Wij kunnen kosten in rekening brengen bij producten met een sterke rook-, parfum- of etensgeur. De producten kunnen wij dan niet meer verkopen.
  • Alle geretourneerde producten dienen in een normale en goede staat naar ons verstuurd te worden, indien mogelijk in de originele verpakking inkl. alle labels.
6.5 Mag ik de artikelen terugsturen als deze niet aan mijn verwachtingen voldoen?
Indien uw bestelling niet aan de verwachtingen voldoet, heeft u na ontvangst 14 dagen om aan te geven dat u het wilt retourneren. Daarna heeft u nog 14 dagen om het artikel terug te sturen. De tas moet dan wel indien mogelijk onbeschadigd, ongebruikt en in onbeschadigde bij voorkeur in originele verpakking, inkl alle labels, teruggestuurd worden. Volg de stappen die aangegeven worden op onze website onder  verzenden en retourneren  Vul bij het retourneren altijd het retour formulier in.

* Het retour formulier kunt u  hier  downloaden.

Enkele tips voordat u het product retour stuurt.

  • De producten mogen bekeken en beoordeeld worden.
  • Wanneer wij zien dat het product meer dan alleen bekeken en beoordeeld is, oftewel intensief gebruikt is, zullen wij contact met u opnemen om tot een oplossing te komen. Wij hanteren het volgende als voorbeeld.
  •  * Haal bijvoobeeld een tas uit de verpakking en bekijk de tas van alle kanten, maar draag en of gebruik de tas niet. Wij betalen u 100% terug
     * Bij incomplete, zonder labels, beschadigd, vies of gebruikt ontvangt u van ons een deel vergoeding van maximaal 75% van de tas terug gestort op de wijze zoals u ons heeft betaald.
  • Bewaar de producten niet in een rokerige ruimte en/of in een keuken. Wij kunnen kosten in rekening brengen bij producten met een sterke rook-, parfum- of etensgeur. De producten kunnen wij dan niet meer verkopen.
  • Alle geretourneerde producten dienen in een normale en goede staat naar ons verstuurd te worden, indien mogelijk in de originele verpakking inkl. alle labels.
6.6 Hoe moet ik de retourartikelen verpakken?
Retourartikelen dienen indien mogelijk in de originele verpakking aan ons geretourneerd te worden. Zorg ervoor dat de artikelen voldoende demping hebben, zodat de kans op beschadiging minimaal is. Denk hierbij aan opvulling/omwikkeling met bubbeltjesplastic, keukenpapier, schuimvlokken en dergelijke. Een stevig omhulsel is van uiterst belang. zie voor meer informatie  verzenden en retourneren
6.7 Wat is het adres waar ik het retour pakketje naar toe kan sturen
Woont u in Nederland.
Stuur uw pakket retour naar

Gavetas.nl
Antwoord nr 83160
8316 ZZ Marknesse

----------------------------------------------

Woont u in Belgë, 
U kunt uw retour pakketje sturen naar:

Gavetas.nl
Marknesserweg 28
8316 PB  Marknesse

Vermeld duidelijk uw order nr. op het retour formulier en vergeet het niet om in het pakketje te doen. Gavetas.nl heeft geen antwoord nr. van uit België, Het verzendden van retour pakketjes vanuit België is voor eigen rekening en risico. 

* Het retour formulier kunt u   hier   downloaden.


7 Garantie
7.1 wat is de garantietermijn?
Op al onze artikelen heeft u 12 maanden fabrieks garantie, tenzij anders vermeld bij het artikel. Op ritsen, buckels en sluitingen geven wij 6 maanden garantie.
U heeft geen garantie op slijtage en opzettelijke toebrengen van schade aan uw artikel.  Wanneer u van de garantie regeling gebruik wenst te maken volg dan de stappen die hier beschreven staan. Wij zullen dan zo snel als mogelijk contact met u opnemen en u een oplossing bieden.

De geboden garanties doet geen afbreuk aan eventuele rechten aangaande wettelijke garantie en (non) conformiteit waar de klant altijd een beroep op kan doen *.

Voor vragen i.v.m garantie of een garantieaanvraag kunt u tijdens kantooruren contact met ons opnemen via tel nr. 085-78 46 963 of stuur een mail naar vraag@gavetas.nl. Vermeld altijd uw order nummer.


* Wat is wettelijke garantie?

UItleg: 
Bron: www.consuwijzer.nl 
Veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op twee jaar 'garantie'. In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument.

Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.

U moet het product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Voldoet het product niet aan de verwachtingen die u ervan had mogen hebben? En hebt u het product normaal gebruikt? Dan kan er sprake zijn van een ondeugdelijk product.

Voorbeeld

Van een wasmachine mag u verwachten dat die een langere tijd meegaat dan een paar schoenen voor uw kind. Gaat uw wasmachine na vier jaar stuk, en is het niet uw schuld? Dan hebt u volgens de wet nog steeds rechten. U kunt dan nog teruggaan naar de verkoper. Hij moet u een goede oplossing bieden.

8 Contact
8.1 Via blauwe contactknop aan de rechterkant in onze webshop.
Heeft u een vraag over welke tas dan ook dan kunt u die stellen via de blauwe contactknop  aan de rechtkant in onze webshop. Dit doet u als volgt; Klik op de knop, vul alle velden in en druk op de knop 'verstuur' wij zullen u z.s.m. antwoord op uw vraag geven. Vermeld altijd uw order nummer.

Dit heeft onze voorkeur.
8.2 Via e-mail
bij niet dringende vragen vinden wij het prettig dat u per mail uw vraag steld via het mail adres vraag@gavetas.nl Vermeld altijd uw order nummer.
8.3 Per telefoon
U kunt ons op werkdagen van 9:30 tot 17:00 uur per telefoon bereiken op 085-78 46 963. (lokaal tarief) Zorg er voor dat u uw order nummer bij de hand heeft.
9 Klachten
9.1 Ik heb een klacht. Wat moet ik doen en waar kan ik terecht?
Voor een klacht neemt u contact op met Gavetas.nl. Dit kan op verschillende manieren,  per telefoon, per mail naar vraag@gavetas.nl of via de blauwe contact knop rechts in onze webshop. Vermeld altijd uw ordernr. zodat wij direct uw gegevens er bij kunnen pakken. Wij zullen binnen 1 werkdag (24 uur) inhoudelijk reageren en proberen samen tot een oplossing te komen. Komen we niet tot een bevredigende oplossing dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie thuiswinkel www.sgc.nl Volg hier de procedure bij het indienen van uw klacht. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform 
Gavetas.nl 9,2 /10 - 2533 beoordelingen

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »